ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження міського голови
15.09.2017 № 357
ПОРЯДОК
опрацювання запитів на інформацію у
виконавчому комітеті Бориспільської міської ради
1. Порядок опрацювання запитів на інформацію у виконавчому комітеті Бориспільської міської ради визначає порядок розгляду, підготовки та надання відповідей за запитами на інформацію у виконавчому комітеті міської ради.
2. Облік запитів на інформацію проводить адміністратор ЦНАПу.
3. Адміністратор ЦНАПу у день надходження запиту на інформацію реєструє його та передає на візування до міського голови, після чого невідкладно надсилає (протягом одного робочого дня) до відповідного управління, відділу або іншого структурного підрозділу виконавчого комітету міської ради, який володіє інформацією, відповідального із забезпечення доступу запитувачів до інформації у виконавчому комітеті міської ради та управління юридично-кадрового забезпечення для його опрацювання та підготовки інформаційних матеріалів.
4. Структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради готує інформаційний матеріал або проект відповіді на запит протягом п’яти робочих днів з дня опрацювання запиту.
5. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, аварій, катастроф та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.
6. У разі, коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує значної кількості даних, строк підготовки інформаційних матеріалів структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що повідомляється запитувачу протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту.
7. У разі, коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, про те протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізити і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом п’яти робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
8. Відповідальність за достовірність підготовлених та наданих запитувачу матеріалів несе структурний підрозділ виконавчого комітету, який підготував інформаційний матеріал.
9. У разі, коли структурний підрозділ виконавчого комітету міської ради не володіє запитуваною інформацією, але йому за статусом або характером діяльності відомо, хто нею володіє, він надсилає оригінал запиту на інформацію її розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача інформації.
10. У задоволенні запиту може бути відмовлено з відповідними роз’ясненнями у таких випадках:
10.1. Розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит.
10.2. Інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом.
10.3. Запитувач не оплатив фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком документів, відповідно до п. 5 цього роз’яснення.
10.4. Не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», зокрема не зазначено:
прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
11. Підготовлена інформація розпорядником публічної інформації на запит на інформацію реєструється адміністратором ЦНАПу виконавчого комітету міської ради та надсилається запитувачу у зазначений у запиті на інформацію спосіб її отримання.