19 жовтня відбудеться стратегічна сесія на тему: «Визначення стратегічних та операційних цілей розвитку міста» Повідомлення про планові відключення електроенергії з 01 по 31 жовтня 2018 року Головне управління житлово-комунального господарства оголошує про намір передати в оренду майно комунальної власності територіальної громади м. Борисполя Бориспільською місцевою прокуратурою створено спеціалізовану «гарячу лінію» щодо злочинів, пов’язаних із торгівлею людьми Запрошуємо суб’єктів підприємництва взяти участь у IX Міжнародному форумі «День польського бізнесу в Україні» До уваги мешканців багатоквартирних будинків! Полк патрульної служби поліції особливого призначення «Миротворець» запрошує на службу Запрошуємо на заходи, присвячені Дню захисника України 11 жовтня у місті Борисполі заступник прокурора Київської області Єфремов С.О. проведе особистий прийом громадян ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ РОДИН! До уваги громади! Виконавчий комітет міської ради проводить анкетування мешканців міста в рамках розроблення Стратегії сталого розвитку міста Борисполя до 2025 року Виконавчий комітет Бориспільської міської ради оголошує конкурс на перевезення пасажирів автобусними маршрутами загального користування Повідомлення про завершення процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації «Детальний план території, обмеженої вулицями Михайла Вербицького, Марії Приймаченко у м. Бориспіль Київської області» Виконавчий комітет Бориспільської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади Запрошуємо громаду на навчальний семінар на тему: «Аналіз ресурсів, участь громади в кампаніях адвокації», «Децентралізація і стратегування» у рамках розробки Стратегії розвитку міста Борисполя 2025 Шановна громадо, долучайтеся до розробки Стратегії розвитку міста Борисполя 2025 ОГОЛОШЕНО КОНКУРС ПРОЕКТІВ У СФЕРІ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ НА 2019 РІК Запрошуємо взяти участь у громадському форумі "За українську мову" ПИШЕМО СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ БОРИСПОЛЯ 2025 РАЗОМ! Про скликання сорок шостої сесії міської ради VІІ скликання Запрошуємо громаду взяти участь у конкурсі проектів з національно-патріотичного виховання Запрошуємо громаду на творчий вечір Зої Тимченко "Окрилена піснею" Запрошуємо до участі в національному конкурсі наукових робіт «Роль молоді у розвитку парламентаризму в Україні» Стартував конкурс з відбору проектів в рамках ініціативи ЄС «Європейський корпус солідарності» Запрошуємо громаду прийти на відкриття меморіальної дошки захиснику України, воїну АТО Степаненку Сергію Євгенійовичу ДО УВАГИ ГРОМАДЯН! СТВОРЮЄМО СТРАТЕГІЮ МІСТА РАЗОМ! До уваги суб’єктів господарювання! Зміни у процедурі встановлення категорій готелям УВАГА! РОЗПОЧАЛАСЯ ОСІННЯ КАМПАНІЯ З ПЕРОРАЛЬНОЇ ІМУНІЗАЦІЇ ДИКИХ М'ЯСОЇДНИХ ТВАРИН. Інформація щодо надання адміністративних послуг Запрошуємо жителів та гостей міста відвідати виставку “Бориспіль єсть. І землю я цю славлю...” у рамках святкування Дня міста Борисполя Запрошуємо на відкриття скверів по вул. Шевченка та вул. Бабкіна УВАГА! З 13 ПО 14 ВЕРЕСНЯ У БОРИСПОЛІ БУДЕ ВІДСУТНЄ ВОДОПОСТАЧАННЯ Головне управління житлово-комунального господарства оголошує про намір передати в оренду майно комунальної власності територіальної громади м. Борисполя Запрошуємо громаду на святкові заходи з нагоди відзначення Дня міста Борисполя Спільно створюємо стратегію розвитку міста Повідомлення про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості у проекті містобудівної документації «Детальний план території, обмеженої вулицями Михайла Вербицького, Марії Приймаченко у м. Бориспіль Київської області» Оголошення про укладення договору купівлі-продажу Увага! Оголошено Пітчинг соціальних проектів серед активних громадян міста Борисполя Інформація про проїзні квитки для дітей шкільного віку зі знижкою 50 % Про скликання сорок п’ятої сесії міської ради VІІ скликання Запрошуємо громаду на святкування Дня Державного Прапора України та 27-ї річниці Незалежності України! До уваги учасників дорожнього руху! Головне управління житлово-комунального господарства оголошує про намір передати в оренду майно комунальної власності територіальної громади м. Борисполя Про скликання сорок четвертої сесії міської ради VІІ скликання До уваги підприємців! Унікальний Довідник підприємця від ресурсного центру ГУРТ Інформація про психологічну реабілітацію учасників АТО Повідомлення про намір КП ВКГ«Бориспільодоканал» здійснити зміну діючих тарифів на послуги з постачання холодної води та водовідведення Головне управління житлово-комунального господарства оголошує про намір передати в оренду майно комунальної власності територіальної громади м. Борисполя Відбулося засідання конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на автобусних маршрутах загального користування міста Борисполя Про скликання сорок четвертої позачергової сесії міської ради VІІ скликання

Про Відділ

Відділ є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради та підпорядкований заступнику міського голови з економічних питаньКовальовій Людмилі Олександрівні


Адреса відділу:08300, вул. Київський Шлях, 72, 3-й поверх, кім. 300,308
Зв’язкові телефони: 6-06-54, 6-62-19

 

 Вертелецька Надія Іванівна– начальник відділу;

Головні спеціалісти відділу:  Коваль Наталя Борисівна
                                             
Євтушенко Тетяна Володимирівна
                                             
Сахно Ольга Вікторівна (декретна відпустка)

Графік роботи:
понеділок – четвер з 8-00 до 17-15
п’ятниця з 8-00 до 16-00,
перерва з 13-00 до 14-00.

 Відділ торгівлі та  підприємництва (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, який забезпечує публічні, управлінські та якісні адміністративні послуги в сфері торгівлі та підприємництва.


Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації політики міської ради щодо сприяння розвитку споживчого ринку міста та контроль за дотриманням чинного законодавства при провадженні діяльності у сфері торгівлі та послуг суб’єктами господарювання міста в межах своїх повноважень, забезпечення реалізації в місті державної політики щодо підтримки підприємництва, сприяння розвитку малого та середнього бізнесу.




ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого
комітету міської ради
22.11.2013 739

П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ торгівлі та підприємництва
виконавчого комітету Бориспільської міської ради

1. Загальні положення
1.1. Відділ торгівлі та  підприємництва (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, який забезпечує публічні, управлінські та якісні адміністративні послуги в сфері торгівлі та підприємництва.

1.2. Відповідно до Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» відділ утворюється міською радою, яка затверджує структуру, чисельність працівників та порядок утримання відділу. Положення про відділ затверджує виконавчий комітет міської ради.

 
1.3. Працівники відділу повинні мати повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

1.4. Відділ підзвітний, підконтрольний міській раді, виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови, що веде питання торгівлі та підприємництва. Організація роботи у відділі покладається на начальника відділу.

1.5. Відділ діє лише на підставі та у межах повноважень, передбачених Конституцією і законами України, керується у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами голови облдержадміністрації та міського голови, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, прийнятими у межах їхньої компетенції, а також цим Положенням.

2. Завдання відділу

Основними завданнями відділу є реалізація повноважень виконавчих органів міської ради у сфері торгівлі та послуг, здійснення заходів щодо підтримки  та розвитку підприємництва, забезпечення реалізації і проведення в місті державної регуляторної політики та здійснення контролю за дотриманням чинного законодавства при провадженні діяльності у сфері торгівлі та послуг суб’єктами господарювання міста в межах повноважень, визначених Законом України « Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення реалізації в місті державної цінової політики шляхом проведення  моніторингу цін на основні продовольчі товари в об’єктах торгівлі та на ринках міста.
 
3. Функції відділу

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

аналізує стан і тенденції розвитку підприємництва в місті та готує пропозиції міському голові, заступнику міського голови та облдержадміністрації, спрямовані на забезпечення розвитку торгівлі та підприємництва;

готує пропозиції, спрямовані на виконання рішень Президента України та Кабінету Міністрів України щодо розвитку малого та середнього  підприємництва, вживає заходи для їх реалізації в місті;

виконує роботи з прогнозування економічного і соціального розвитку та підготовки програм щодо розвитку підприємництва та підприємств торгівлі в місті;


у межах компетенції подає пропозиції Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації до проектів Програм розвитку області та здійснює заходи щодо їх реалізації в місті;

розробляє програми з питань розвитку торгівлі, підприємництва, інших питань самоврядування, подає їх на схвалення виконавчому комітету та на затвердження міської ради, організовує їх виконання, подання міській раді та виконавчому комітету звіту про хід і результати виконання цих програм;

щоквартально подає звіти обласній державній адміністрації про хід і результати виконання міської програми розвитку малого і середнього  підприємництва та регуляторної політики в місті;

готує пропозиції до проекту місцевого бюджету з питань, що стосуються розвитку торгівлі та підприємництва і подає їх на розгляд виконавчого комітету;
надає пропозиції щодо  створення інфраструктури підтримки розвитку підприємництва, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб’єктам підприємницької діяльності;

бере участь у роботі щодо залучення кредитних ресурсів для розвитку підприємництва у місті;

проводить моніторинг відсоткових ставок за кредитами, які надаються суб’єктам підприємницької діяльності філіями комерційних банків міста;


проводить аналіз надходжень податків до бюджетів усіх рівнів від суб’єктів малого та середнього  підприємництва ;

інформує суб’єктів підприємництва про виставково-ярмаркові заходи з метою освоєння нових ринків збуту виробленої продукції та прогресивних форм організації торговельного обслуговування населення;
          організовує та проводить спільні засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при виконавчому комітеті Бориспільської міської ради та галузевих рад підприємців;
створює та постійно оновлює базу даних по суб’єктах підприємницької діяльності – юридичних особах по видах діяльності;

надає консультативну та інформаційну допомогу суб’єктам підприємництва з питань здійснення операцій з металобрухтом на території міста;
організовує та проводить виїздні обстеження робочою групою щодо контролю операцій з металобрухтом  спеціалізованих підприємств та їх приймальних пунктів по здійсненню операцій з металобрухтом на території міста;
відповідає за комплектність документів, які додаються до проектів рішень виконавчого комітету про затвердження актів обстеження робочою групою контролю операцій з металобрухтом спеціалізованих підприємств та приймальних пунктів;

 проводить моніторинг проблемних питань підприємств торгівлі та послуг, що виникли у результаті прийняття нормативно-правових актів і призвели до погіршення їх фінансово-господарської діяльності;

проводить роботу по збору пропозицій до Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний  рік  та готує проект рішення на затвердження Плану міською радою;

розробляє проекти регуляторних актів, що стосуються діяльності відділу;

організовує роботу спільно з розробниками регуляторних актів по підготовці аналізу регуляторного впливу та здійсненню заходів з відстеження результативності регуляторних актів;

готує плани-графіки щодо здійснення заходів з відстеження результативності регуляторних актів та подає на затвердження міському голові;

формує реєстр регуляторних актів прийнятих на місцевому рівні та подає інформацію для розміщення на сторінці Інтернет;

здійснює контроль за своєчасністю офіційного оприлюднення в друкованих засобах масової інформації регуляторних актів, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом;

готує інформацію міському голові до щорічного звіту про здійснення державної регуляторної політики в місті;

здійснює методичне керівництво роботою з питань підприємницької діяльності в місті, координує діяльність з цих питань відділів, інших підрозділів міськвиконкому, забезпечує взаємодію з ними під час складання відповідних програм;

організовує проведення щорічних конкурсів на звання «Кращий підприємець року», по відшкодуванню з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб’єктами малого та середнього підприємництва для реалізації інвестиційних проектів,  конкурс перукарського мистецтва «Богиня Альти», « Краща ілюмінація»;

інформує громадськість міста щодо розвитку підприємництва через засоби масової інформації, мережу Інтернет (сайт міської ради), рекламні бігборди;

впроваджує сучасну модель управління, що базується на міжнародному стандарті якості ІSO 9001:2000;

розробляє інформаційні та технологічні картки по наданню адміністративних послуг та вносить зміни до карток;

бере участь у підготовці міському голові, заступнику міського голови пропозицій з питань бюджетної політики, ефективного використання фінансових, кредитних ресурсів міста в напрямку розвитку споживчого ринку в місті;

приймає участь у забезпеченні реалізації в місті державної цінової політики, здійснює моніторинг цін на основні продовольчі товари в об’єктах торгівлі та на ринках міста;

веде облік підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, оновлює базу об’єктів сфери обслуговування, розміщених на території міста;

здійснює у межах своїх повноважень контроль за належною організацією обслуговування населення підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;

    складає протоколи про адміністративні правопорушення в галузі торгівлі, ресторанного господарства, сфері послуг та підприємницькій діяльності;

проводить щоквартальний моніторинг діяльності об’єктів ринкового господарства міста;

    забезпечує роботу по організації комісії виконавчого комітету міської ради з питань здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства у сфері торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування ;

    готує проекти рішень, що стосуються напрямків роботи відділу, на засідання виконавчого комітету міської ради;

відповідає за комплектність документів, які додаються до проектів рішень виконавчого комітету про встановлення, за погодженням з власниками, зручного для населення режиму роботи, розташованих на території міста підприємств, установ та організацій сфери обслуговування, незалежно від форм власності ;

    приймає участь у підготовці семінарів, нарад, робочих зустрічей з питань торговельного та побутового обслуговування;
 
    організовує святкову торгівлю під час проведення загальноміських святкових заходів: Дня міста, Дня Перемоги, свята Масляної, Дня Незалежності і т.п.;

    організовує ярмаркову торгівлю до новорічно-різдвяних свят, Великодня та поминальних днів, шкільного ярмарку;

забезпечує у межах своїх повноважень захист економічних прав і законних інтересів суб’єктів господарювання;

сприяє реалізації в місті державної політики щодо захисту прав споживачів;

виконує інші функції згідно з покладеними на відділ завданнями та дорученнями;

начальник відділу зобов’язаний не допускати розголошення у будь-який спосіб персональних даних, які йому було довірено або які стали відомі у зв’язку з виконанням професійних чи службових або трудових обов’язків. Таке зобов’язання чинне після припинення ним діяльності, пов’язаної з персональними даними, крім випадків, установлених законом.

4. Права відділу

4.1. Діяти в межах повноважень визначених Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», та іншими законодавчими актами.

4.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ і організацій міста, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать компетенції відділу.

4.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, райвідділу статистики, підприємств, установ і організацій міста інформацію, інші матеріали, статистичні дані, необхідні для виконання покладених на відділ завдань;

4.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції відділу.

4.5. Вносити на розгляд виконавчого комітету міської ради рішення з питань, що віднесені до компетенції відділу.

4.6. Використовувати систему зв’язку і комунікації , що існують у міській раді.

5. Організація роботи відділу

5.1. Відділ торгівлі та підприємництва виконавчого комітету міської ради очолює начальник. У разі його відсутності його обов’язки виконує працівник відділу, на якого розпорядженням міського голови покладено виконання обов’язків начальника відділу.

5.2. Працівники відділу призначаються на посаду та звільняються з посади розпорядженням міського голови.

5.3. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються міським головою.

5.4. Організація роботи відділу здійснюється відповідно до цілей  та планів роботи (місячного, піврічного, тижневого), що погоджуються заступником міського голови, згідно з розподілом обов’язків.

5.5. Порядок планування роботи в відділі здійснюється начальником відділу, відповідно чого складається протокол.
Діловодство відділу ведеться згідно з номенклатурою справ відділу.

5.6. Відділ взаємодіє із іншими управліннями, відділами, службами міської ради, її виконавчого комітету, використовує у своїй роботі підготовлені ними статистичні та оперативні відомості, підтверджені відповідним чином.

5.7. Інформації, відомості, що не передбачені офіційною статистичною звітністю, запитуються відділом у структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради лише з дозволу заступника міського голови.

5.8. Відділ бере участь у процесі системи управління якістю адміністративних послуг відповідно до міжнародних норм ISO 9001:2008.

5.9. Підготовлені відділом матеріали доповідаються заступнику міського голови і використовуються за його погодженням.

5.10. Відділ торгівлі та підприємництва утримується за рахунок коштів міського бюджету.

6. Організаційно-правовий статус начальника відділу

6.1. Начальник відділу здійснює керівництво діяльністю відділу у межах наданих йому повноважень відповідно до Положення про відділ, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, організовує, очолює та забезпечує їх виконання.

6.2. Повинен знати Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби, служби в органах місцевого самоврядування; акти Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, що регулюють роботу з документами; практику застосування чинного законодавства в діловодстві; основи державного управління, економіки та управління персоналом; основи архівної справи, інструкцію з діловодства, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці і протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.


6.3. У своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про відділ.

6.4. Систематично проводить планові наради, результатом яких є протокол з інформацією щодо звіту про виконану роботу (за тиждень, за місяць, за рік), про результати роботи за відповідними показниками та надання пропозицій до плану виконавчого комітету та його діяльності, а саме: вдосконалення роботи персоналу, політики якості, стратегії дій, партнерських стосунків із замовником, постачальниками та ефективного використання ресурсів.

6.5. Вносить на розгляд заступника міського голови пропозиції щодо оптимальної структури та штатного розпису відділу.

6.6. Розробляє і вносить на затвердження міському голові посадові інструкції працівників відділу.

6.7. Забезпечує виконання плану роботи міської ради та виконавчого комітету з питань, що стосуються відділу, доручень керівництва, плану роботи відділу.

6.8. Організовує роботу у відділі щодо ведення діловодства та процесу системи управління якістю.

6.9. Організовує разом з управлінням юридично-кадрового забезпечення виконавчого комітету міської ради роботу з добору та розстановки кадрів, підвищення кваліфікації, координує роботу з формування кадрового резерву відділу, бере участь у проведенні атестації, щорічній оцінці працівників відділу.

6.10. Подає письмові пропозиції щодо планів навчань та підвищення кваліфікації посадових осіб відділу.

6.11. Виконує інші функції, пов’язані з виконанням покладених на відділ завдань та доручень.

6.12. Про проведену роботу відділу звітує один раз на рік перед виконавчим комітетом.

6.13. В установленому порядку вносить подання про присвоєння рангів державного службовця, заохочення працівників відділу та накладання дисциплінарних стягнень

6.14. Розробляє і здійснює заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу.

6.15. Координує взаємодію відділу з іншими структурними підрозділами міської ради та її виконавчого комітету.

6.16. Бере участь у засіданнях міської ради, виконавчого комітету, нарадах міського голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції відділу.

6.17. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

6.18. Бере участь у розробленні нормативно-правових актів, що стосуються діяльності відділу.

6.19. Представляє відділ у державних установах та громадських організаціях з питань, віднесених до його компетенції.

6.20. Залучає спеціалістів інших структурних підрозділів міської ради, її виконавчого комітету, підприємств, установ і організацій міста, об’єднань громадян (за погодженням із заступником міського голови та їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать компетенції відділу.

6.21. Скликає наради з питань, що належать до компетенції відділу за погодженням із заступником міського голови.

6.22. Здійснює прийом громадян з питань, що стосуються діяльності відділу та вживає заходи щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв та скарг.
6.23.Контролює та відповідає за правильність та законність підготовки документів відділом.

6.24. Кваліфікаційні вимоги:
Вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста. Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3-х років, або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 5 років.

6.25. На період відпустки або на час відсутності начальника відділу його обов’язки виконує працівник відділу відповідно до розпорядження міського голови та доручення заступника міського голови.

7. Відповідальність начальника відділу

7.1. Начальник відділу несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання завдань та функцій відділу передбачених цим Положенням.

7.2.Несе відповідальність за недотримання Положення про відділ, бездіяльність або невиконання наданих прав, порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни, норм етики поведінки посадової особи органів місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

7.3. У разі неналежного виконання своїх обов’язків несе матеріальну, дисциплінарну відповідальність відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Додаток 1
до Положення про відділ
торгівлі та підприємництва
виконавчого комітету Бориспільської міської ради
Реєстр адміністративних послуг


№ з/п

Назва послуги

1.

Встановлення за погодженням з власником зручного для населення  режиму роботи підприємств, установ та організацій в сфері обслуговування незалежно від форм власності, розташованих  на території м. Борисполя

2.

Акт обстеження спеціалізованих підприємств, їх приймальних пунктів та приймальних пунктів спеціалізованих металургійних переробних підприємств (брухт чорних, кольорових металів)

  Начальник  відділу торгівлі
та підприємництва                                                              Н.І. Вертелецька

 

Додаток 2
до Положення про відділ
торгівлі та підприємництва
виконавчого комітету Бориспільської міської ради

Перелік програм

№ з/п

Назва програми

Дата затвердження та № рішення ради

1.

Міська програма розвитку малого підприємництва в місті Борисполі на 20010-2014 роки

від 27.07.2010
№ 8235-68-V

Начальник  відділу торгівлі
та підприємництва                                                              Н.І. Вертелецька