Додаток
до рішення виконавчого комітету
міської ради
30.09.2013 № 589
Опис бренду
Бренд міста Борисполя – це зображення літака, що піднімається у небо. Злітною смугою для нього є напис «Бориспіль», що символізує початок життєвого росту, самореалізації, досягнення нових вершин. Це підтверджує і напис «почни тут», бо у місті є всі умови для старту і подальшого розвитку. Разом з тим, це батьківщина, де люблять, вірять, завжди підтримають і зрозуміють, чекають, а тому, «злетівши», ви неодмінно захочете сюди повернутися знову.
Літак є символом високих ідеалів та прагнень до вищих духовних цінностей, успіху, підйому до нових висот, можливості реалізувати свої задуми та мрії. Напис «Бориспіль» вказує місце старту, а «почни тут» − стимулює до дії.
Кольори теж мають своє значення.
Синій – це колір ясності, символ довіри, спілкування, вірності, чарівності та безкінечності. Він очищає думки, звільняє від тривог і страхів, дозволяє почути внутрішній голос та прийняти правильне рішення.
Жовтий – це колір сонця, символ тепла, радощів, життєвої сили, поваги та влади. Він формує позитивне й оптимістичне ставлення до життя.
Окрім того, ці кольори символізують аксіологічне мислення*, національну ідею єдності та світогляду, культуру українського народу, представниками якого є бориспільці.
*Аксіологія− учення про природу моральних, естетичних та інших цінностей, їх зв’язку між собою, із соціальними, культурними чинниками та особистістю людини. Аксіоло́гія вихова́ння — орієнтація на цінності, що сприяють задоволенню потреб людини та відповідають особистим запитам і нормам у певній історичній та життєвій ситуації.
Із тлумачного словника
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
міської ради
30.09.2013 № 589
Положення
про використання бренду міста Борисполя
1. Загальні положення
1.1. Положення про використання бренду міста Борисполя (далі – Положення) визначає єдині вимоги щодо використання бренда міста «Бориспіль. Почни тут» (стилізований злітаючий літак та напис «Бориспіль. Почни тут»).
1.2. Бренд міста Борисполя, що використовується для промоції міста, був розроблений у результаті проведення соціального проекту «Бренд міста Борисполя», який тривав із 07.02.2011 по 20.08.2013.
1.3. Бренд міста Борисполя затверджений рішенням Бориспільської міської ради від 20 серпня № 3379-41-VI «Про затвердження бренду міста Борисполя».
1.4. Бренд розроблений із метою поширення інформації про місто Бориспіль, як вдалого місця ділового та культурного партнерства, ведення бізнесу та інвестування, формування позитивного іміджу міста в межах України та за кордоном.
1.5. Бренд «Бориспіль. Почни тут» відноситься до символіки міста. Він є унікальним, пізнаваним та асоціюється з містом Бориспіль.
2. Мета Положення
2.1. Положення регламентує правильне використання бренду міста Борисполя, що буде застосований у рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу міста Борисполя в Україні та за кордоном завдяки уніфікації візуалізованих офіційних та промоційних матеріалів.
3. Умови та порядок використання бренду
3.1. Для забезпечення промоції міста бренд Борисполя мають право використовувати на безоплатній основі фізичні та юридичні особи, інші установи та організації:
як елемент святкового оформлення міста під час державних та міських свят, урочистих церемоній (фестивалі, конкурси, виставки тощо);
на Почесних відзнаках, грамотах, вітальних листівках;
на сувенірній продукції;
на поліграфічній продукції, презентаційних матеріалах;
як символіку міста Борисполя;
у рекламних цілях: на афішах, соціальній рекламі та ін.
3.2. Виконавчі органи Бориспільської міської ради, комунальні підприємства зобов’язані використовувати бренд міста під час проведення зустрічей, презентацій, інших заходів та у рекламних цілях, зокрема на афішах подій, що організовуються та проводяться Бориспільською міською радою.
3.3. Отримати для використання електронний варіант бренду міста Борисполя можна на офіційному сайті Бориспільської міської ради borispol-rada.gov.ua або у відділі інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Бориспільської міської ради ( к.214).
4. Вимоги до використання бренду міста Бориспіль
4.1 Бренд складається із зображення стилізованого злітаючого літака та напису «Бориспіль. Почни тут» в україномовній та «Borispil. Start here» в англомовній версії бренду. Зображення літака та напис «Бориспіль» - синього кольору, штрих під літаком та гасло «Почни тут» - жовтого кольору.
4.2. Забороняється видовжувати або зменшувати бренд лише по вертикалі або лише по горизонталі. Зміна розміру бренду передбачає пропорційну зміну розміру всіх його елементів ( літак, назва, гасло), що утворюють цілісний об’єкт.
4.3. Не допускається внесення змін у розташування елементів , колірне та шрифтове зображення бренду, внесення чужих елементів, невідповідність зображення в цілому.
5. Кольорове та монохромне відтворення логотипу
5.1. Бренд відтворюється у повному кольорі на білому фоні.
5.2. У разі неможливості повно колірного відтворення, використовується монохромне зображення на білому фоні.
5.3. При монохромному відтворенні на насичених кольорових основах використовується білий колір (негатив) зображення літака та напису «Бориспіль» та жовтий колір штриха під літаком та напису «почни тут».
5.4. При розміщенні бренду на фотознімках чи неоднорідних підкладах використовується бренд із заливкою у межах охоронної зони.
6. Контроль
6.1. Контроль за дотриманням Положення про використання бренду міста Борисполя, правильністю використання бренду здійснюється відділом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю виконавчого комітету Бориспільської міської ради.